Gardener Wanted!

Talk about anything here!

Moderators: SiC, JOE, Jamie, Paul, Muppet, Ian

Gardener Wanted!

Postby muddy » Thu Feb 19, 2015 6:50 am

Anyone know a good, experienced gardener after work, full time position. Knowledge of all aspects needed. Herbaceous Borders, shrubs, kitchen gardens etc. Good rate of pay :)

Working at a local country estate :P
muddy
Wanna be chat slut
 
Posts: 397
Joined: Sat May 28, 2011 7:17 am
Location: Bideford

Re: Gardener Wanted!

Postby hotdoggermark » Mon Feb 23, 2015 2:23 pm

Got anymore info, how to apply etc. Can't seem to find TP's website, dunno if it down mate?
Cheers in advance!
:wink:
Image
Stop making stupid people famous!!!
User avatar
hotdoggermark
Wanna be chat slut
 
Posts: 475
Joined: Sun Aug 03, 2008 9:39 pm
Location: Up on Melancholy Hill

Re: Gardener Wanted!

Postby krustydub » Thu Apr 02, 2015 7:26 pm

im good with a spade even better with a mini digger ..can i have a go
M.B.Y.C crew member

77 bay ..the krustybus
67 beetle 2268 roll cage drag monster (coming soon)
70 1302 (about to be chopped and well its a surprise)
70 1200 .........
krustydub
aka Carlos!!
 
Posts: 494
Joined: Fri May 15, 2009 9:52 pm
Location: gangnam .korea

Re: Gardener Wanted!

Postby muddy » Sat Apr 04, 2015 4:53 pm

Haha well the boss has decided that as I seem to be dealing with it at the mo, plus a few hippies are "helping" they won't be replacing the other gardener at work. Kind of makes being the Head Gardener as bit weird when theres mainly just me :lol: :lol:
muddy
Wanna be chat slut
 
Posts: 397
Joined: Sat May 28, 2011 7:17 am
Location: Bideford

Re: Gardener Wanted!

Postby mikey » Sun Apr 05, 2015 7:12 am

muddy wrote:Haha well the boss has decided that as I seem to be dealing with it at the mo, plus a few hippies are "helping" they won't be replacing the other gardener at work. Kind of makes being the Head Gardener as bit weird when theres mainly just me :lol: :lol:


That's good for you, get all the hippies to do the work and go on holiday.
Yesterday's history, tomorrow's a mystery, live today.
User avatar
mikey
Wanna be chat slut
 
Posts: 400
Joined: Mon Oct 23, 2006 7:37 pm
Location: Where I park the RV

Re: Gardener Wanted!

Postby krustydub » Mon Apr 06, 2015 7:01 pm

ha ha working with me would properly send you over the top any way :lol: :lol:
M.B.Y.C crew member

77 bay ..the krustybus
67 beetle 2268 roll cage drag monster (coming soon)
70 1302 (about to be chopped and well its a surprise)
70 1200 .........
krustydub
aka Carlos!!
 
Posts: 494
Joined: Fri May 15, 2009 9:52 pm
Location: gangnam .korea


Return to General Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron